martes, 14 de octubre de 2014

Droga do Morii

"Całe ludzie Wszyscy wiedzą, że trudno jest znaleźć w życiu miejsce..."


Biorę i modyfikuję tytuł tej starej hiszpańskiej piosenki "Gabinete Caligari" (i przetłumaczę do na polskiego polski, oczywiście) dla weteranie tych którzy znają i nieznają dzisiaj z okazji dnia nauczyciela w Polsce. Ta nie będzie ta To nie jest piosenka która będzie zmienić zmieni waszę życie, ale za to jest "klasyczna" (hiszpański 90').

Ale, także oprócz tego jest dobra nadaje się dla dwie do dwóch rzeczy (teraz na razie, już wiecie, że czasem za dużo mówię), które chcę opowiedzieć skomentować tutaj dzisiaj.

Pierwsza jest literalna. dosłowna. Jeśli pamiętacie moje postanowienie noworoczne (przepraszam bo za to że to jest tylko po hiszpańsku, ale podsumowując: Idę chodzę pieszo wszędzie), teraz chcę Was zakomunikować, że już chodziłem przeszedłem 1370km ten w tym rok i to, w milach (851), wskazuje na "Eowyn Challenge", że jestem prawie przy wejściu Morii, przerażającej groty krasnoludów pod górami pełnymi globlinów i z sympatycznym Balrogiem który chce przytulić wszystkich, którzy go odwiedzają.
Także o tym Oprócz tego (iść pieszo chodzić więcej niz bohater "Kung Fu"; tak, jeszcze raz znowu oglądałem "Kill Bill'a") chcę powiedzieć, że już mamy serwis rowery w Lublinie i, że użyję będę ich używał bo to jest bardzo szybkie i tanie jak barszcz. Także, możemy robić wycieczki po okolicy i to jest sport też. Wszystko są dobre rzecze Same zalety (wyłączeniem oprócz, że nie są "mountain bikes" i to nie łatwe jechać takim rowerem kiedy nie ma ścieżek rowerowych).

 


Druga rzecze jest to metafora: Prawie mam pełny mój "Plan lekcji". W liceum-gimnazjum już znamy się i teraz już jest na serio; w Diálogo powoli zaczynam grupy (więcej niż w zeszłym roku i jeszcze nie wiem czy będę miał inne).


Ale także ten rok mam grupy dziecami dziecięce! Dzieci cudownie Cudowne dzieci które skończą mój tydzień pracy. Już wiecie, dla skończyć dobrze. Tak żeby skończyć go dobrze.
Więc, możemy powiedzieć, że to są ostatnie momenty spokojne przed zaczynać zaczęciem na serio (myślę, że już za tydzień).
Ah! I jeśli to wygląda małe dla Was wam mało, w styczniu/lutym będę zaczynać inne liceum-gimnazjum i to skończy moje życie społeczne bo będę dużo pracować, ale chcę być bogaty. (Wy też chcecie, Nie nabierzecie mnie!)

No hay comentarios:

Publicar un comentario